Op zaterdag 20 juni vierden we samen het jubileum van een van onze oudste projecten: Meet & Eat. Ruim 235 bezoekers kwamen samen voor ontmoeting, gezelligheid en lekker eten.

De sfeer was warm, ontspannen en gastvrij. Ossenaren, nieuwe Ossenaren, buurtbewoners en andere geïnteresseerden genoten van hapjes, soep, drankjes en leuke activiteiten voor de kinderen. Wethouder Hilde de Wit was aanwezig en sprak een mooi woordje en ook burgemeester Froukje de Jonge kwam even langs.

Sinds 2016 organiseren we Meet & Eat omdat we geloven dat ontmoeting verbindt. Door samen aan tafel te gaan ontstaan nieuwe contacten, vriendschappen en een sterker Oss.

Dank aan iedereen die erbij was en aan MHC Oss voor de gastvrije ontvangst!